Melisasbasi kizlar iyi akşamlar eşim 2 günlük sadece tatile gidelim diyo dinlenelim biraz diye kizim annemde kalicak 11 aylık götürmek istedim annem sicaktan ama bunalir rezil oluruz gerek yok siz gidin falan dedi aklim kaldı simdiden içim kötü ağlayacağım öyle modum düştü eşimin umrunda degil 🤦🏼♀️ giden var mı gidebilen nasıl geçti aklım kalıyor çok ya
Rubab_Mommy Melisasbasi Cok kucuk degilmiş.2 gunden bişey oolmaz bence.Sizede baş başa tatil dinlenmek iyi gelicekdir.Sık sık goruntulu arar konuşursunuz.Iyi tatiller🌸
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Melisasbasi Aslında bebişede iyi gelirdi farklı yer eğlenmek.. Siz bilirsiniz. Ben 9 aylıkken gittim. Bırakmadım.
Gnsl Melisasbasi Ben bırakamazdım. 13 aylim suan oglum. Babasıyla markete gidince aglicak gibi oluyor ona dayanamıyorum acaba hala agliyor mu diye babasini ariyorum soruyorum
Melisasbasi Reyna daha büyük olsa ben götürürdüm zaten asla birakmazdim ama şuan günde 2 uyku yapıyor saatli yemekleri falan orda uymaya kalksak 2 gün zaten gider oda sıcaktan bunalir diye korkuyorum
Melisasbasi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ya aslında düşündüm ama kızım sicakta cok bunaliyor annemden eve giderken bile arabada kendini atiyor yerlere 🤦🏼♀️ oralarda yanarsa dedim yemek saati uyku saati var sürekli uyum sağlamaya kalksak 2 gün zaten nasıl geçer bilemedim aklim kalbim çok karışık 😢
Reyna Melisasbasi bende bebeğim 11 aylıkken tatile antalyaya gittim bebeğimle beraber bi sorun yaşamadım ama benim ki 5 günlüktü
Taze1mom İyi tatiller ben de 4 günlük tatile gittim eşim oğlumu bırakmak istedi ben istemedim hem emiyor zaten çocuk 13 aylık ne olursa olsun bırakamazdım, ama sizin çok ihtiyacınız var ise rahatlayacaksanız ve gözünüz arkada kalmayacaksa bırakın☺️
Olric11 Melisasbasi Annenize gerçekten güveniyorsanız güzelde bakıyorsa ben bırakmazdım çoçuğumsuz gitmezdim diyenlere bakma bizde insanız moral ve enerji depolayacağız ki verimli olalım iki günmüş 1 hafta 5 gün bile değil
Melisasbasi Olric11 çok güzel bakar hiç bakma konusunda korkum yok ama beni özler ağlarsa biraktik gittik sanar korkarsa hep öyle şeyler düşünüyorum aslinda cook ihtiyacimiz var biraz dinlenmeye ve evet 2 gece yani ama ilk defa birakip farkli sehire gideceğim galiba ondan biraz böyle oldum
Seymasya Olric11 kesinlikle, biraz yapı meselesi tabi ama 7 aylık bebeğimi 3-5 saat bırakıyorum anneme kafa dinlemek kendimize de vakit ayırmak için. İçini ferah tut sık sık görüntülü yaparsınız 🌸
MatmazelDeniz Melisasbasi emzirmiyorsaniz ve annenize bakımı konusunda guveniyorsaiz bnce cok guzel olur balayi gibi birsey olur😃
Morlahana Melisasbasi iki gün uyku yemek düzeni bozulsun ne olacak ya orda ne kdr eglenecek değer bence
HaleCvs Bence bırakma ben o hatayı yaptım geri dönüp kızımı alıp tekrar gittim. Aklın onda olduğu için hiç bir şeyden gerçekten zevk alınmıyor yani ben yapamamıştım :)
Olric11 Melisasbasi çok normal duygusal davranman arkadaşım anlayabiliyorum da yorgun bir annedense dinamik mutlu dönmüş bir anneyi tercih ederim.
Karas Melisasbasi 2 günden ne olacak ki keşke benimde böyle bi imkanım olsa 11 aylık meme bağımlısı bu yüzden bırakamıyorum hiçbir şey için o kadar daraldım ki
Betim Melisasbasi asla bırakmazdım kat’a dayanamazdım diyenlere kulak asmayın gidin dinlenin annenizden daha iyi kimse bakamaz. Tüm ihtiyaçlarını hazırlayın bebeğinizin, görüntülü arar konuşursunuz sesinizi duyması da yeter ☺️Alışkınsa bir de ananeye oh keyifli geçirir günleri🦋bol bol dinlenin eğlenin enerji depolayın
Guligul Melisasbasi en uzun biraktigim 5-6 saattir o da onemli isler icindir.. kesinlikle birakmam birakamam. Oglumsuz tatilin bir anlami da olmaz zaten..
Mom622626 Melisasbasi bir hafta gitseniz götürün derdim ama 2 günlüğüne çocuğu mağdur etmeyin bence yollarda. Hem sizde dinlenmiş olursunuz, hem çocuk hem pandemi hepimiz çok yorulduk.