Deletedmom0099 Tatlican hava o kadar sıcak ki, dışarda kötü olmaz mı? hiç dışarıda bırakma ihtimali gelmedi aklıma 🙈
Tatlican Deletedmom0099 anladım canm annemin evin ici 25 derce filan yani aşırı sicak degil dışarda tutuyor.ben seni yanitlmiyayim öyleyse
BalkizimBaloglum2 Deletedmom0099 bu siyah kare tepsiye 5 su bardağı şeker 5 su bardağı su tam denk gelir yenisinden şerbet yapip dökün cok farketmez
Minikpandailay Deletedmom0099 Durum ne 😅 Dursun dolapta bizimki de hala dolapta dışarda mahvolurdu bu sıcakta 👍🏻
Deletedmom0099 Minikpandailay şekerlenir diye korktum dışarı çıkardım akşam, şimdi baktım tadına gayet güzel olmuş 😂 zaten bugun biter o yüzden dolaba koymayayım dedim 🙈
Minikpandailay Deletedmom0099 Bizimki dolapta hala az önce baktım hiçbisi olmamış çıtır çıtır duruyo 😄 Afiyet olsun iyi Bayramlar 🙋🏻
BademsMam Deletedmom0099 daha sonradan eklenmez şerbet. Sıcakken dökmen lazım ki içine çeksin. Soğuyan baklavaya dökülmez
Deletedmom0099 BademsMam çekti zaten onda bi sorun yok, ama az geldi içi kuru kaldı. tekrar yapıp ekledim gayet oldu valla bende şaşkınım 😂