Bizimki de eline verince tutmuyor ama pusetine oyuncak bağlamışım kurdela ile baktım kurdela ile oynuyor. Ağır geliyor olabilir oyuncaklar. Arada çıngırağı parmaklarını açıp ben tutturuyorum eline o zaman sallıyor isteyince bazen de bırakıyor. Yani tam anlamıyla öyle tutma gibi bişey yok daha bende beklemedeyim.