Miraycicek Bebeğim 5 ay 7 günlük oldu emzirdikten sonra uyuyakalıyor gazını çıkartmaya çalışıyorum gazını çıkartmadan yatırınca uyanıyor daha ne kadar sürecek bu gaz çıkartma olayı 😥
green_love1 Bebeğiniz baya büyümüş ve hareketlidir bence artık çıkarmanıza gerek yok uykusu bölünmesin