Hanımla kizim tam dokuz aylık bugün. İki gündür uyku saatinde emerken birden oturup elini ağzına götürüyor birsey yiyor gibi yapıyor. Defalarca tekrarliyor öyle senkronize yapıyor ki bunu elinde birsey yediğine ben bile inanıyorum. Son öğünü akşam 7 gibi yiyor 8 de uykuya geçiyor. Ac mi kalıyor öğrendiğini mi tekrar ediyor anlam veremiyorum. Sütüm de var içiyor cok şükür. doymuyor mu sizce ? Siz yaşadınız mı böyle birsey