zeynepssmom Kızlar kızım dün gece ateşlendi 38 dereceyi geçmedi iki defa ateş düşürücü verdim ılık duş aldırdım ama gün boyu 37-38 derecede indi cıktı hala şuanda bile 37 buçuk falan sizce ekstra bişi yapmalımıyım dişten midir korkmam gereken bişi varmıı