Aslanyagmurkulp Herkese merba arkadaşlar 2 aylık oglum ve kalbine baktırmak için doktora ekga girdik bebeğimimizn ultrasona kalbine baktirdik 3 damardan biri üstüne gelmiş kornal fistül diyor doktor bilgisi olan var mi
herseyguzelolacakk Aslanyagmurkulp merhabalar. İnşallah görürsünüz 🙏🏼 Benim bebeğiminde kalbinde fistül var demişti doktoru. Önümüzdeki ay kontrole gideceğiz. Duruma göre belki küçük bir operasyon geçirmesi gerekebilir demişti geçen sene. Sizin bebeğiniz nasıl oldu ?