Canavarannesi1 8,5 aylığız ve diş patlattık sanırım bugün patladı çünkü yeni fark ettim ne zaman net belli olur çok heyecanlıyız da 😅
theAna Canavarannesi1 hayırlı olsunn 🥰 biz de 8+8 günlüğüz ikincisi patlamış dün. Bir iki haftaya ucu belli oluyor bizde
Krm6321 Canavarannesi1 beş buçukduk biri patladi cıktı minnak bişey fare dişi gibi😍 ikinciside bugün patladi ve 6 aylik olduk bugun çok şükür. Çok güzel duygu dişlerinin cikmasindan sonra emekleme ve oturmayi dört gözle bekliyoruz 😍☺
Canavarannesi1 theAna Ocak2021 [silindi] ay çok güzel bir duyguymuş henüz damak delik gibi gözüküyor dokunca hissediyorum ama olsun yinede çok güzel 😍