Zeynep-mina12 Tecrübeyle sabitledim gerctken kalıyor , hani bir kadın çocuğumun hasta olduğuna yanmam huy edindiğine yanarım demiş o hesap , gerçekten o huysuzluk öyle gidiyor , benimkide düzelir diye bekliyomda yok düzelmiyor gün gün dahada beteri oluyor en ufak bsey olsa cildirasiya ağlıyor o dönemdeki gibi