esleminannesi2 bizim ateş dünden beri düşmedi.iki kez calpol verdim ama 37.5civarlarinda seyrediyo.kafasi çok sıcak geliyor elleyince.uyuyo smdi uyansın acil e gidip goruncez.geceden beri hırıltısi da var acaba hafif soğuk mu aldı diye de endişe ediyorum bakalim