dontsleppyunhappy esleminannesi2 nasıl kustu, yedikten hemen sonra mı, belki midesi bulanmıştır aşının etkisinden. Yoksa durduk yere mi kustu
irva esleminannesi2 Biz de öyle bir sorun olmamıştı.Ama tabi devam ederse o şekilde kusma doktorunuza danışın.
Leyladar esleminannesi2 Bizde bugün bexsero ikinci dozu olduk.atesi 37.5,oldu die calpol verdm anında ağız dolusu küstü.biraz bekleyip tekrar verdim.ilactan olabilir ama sık sık tekrarlamiyorsa kusması sorun olmaz bnce.bi kez kustu bizimki de
Ayseee27 esleminannesi2 bexsero özellikle ağır ilaç verdiysen onuda kusmuş olabilir dediğim gibi 2 den fazla kusarsa doktoruna sor
MeteNaz esleminannesi2 canım sürekli ateşini kontrol et. Yemek için çok ısrar etme çünkü gerçekten ağır aşı. Biz ilk dozunu 5 aylıkken olduk aşılı ayağını bile oynatmıyordu Bakalım ağustosta da ikinci dozu var.
Ayseee27 esleminannesi2 bizimde ilk doz ikisi bir olmuştı bi akşam bide sabah kusmıştu sonra kusarsa doktor getirin demişti ama başka kusmamıştı
irva esleminannesi2 İnşallah olmazda.Bizim de 7 aylıkta oldu ilk dozunu.Şükür bir sorun hiç yaşamadık.Bazı bebeklere ağır gelebiliyor.15 gün sonra 2.dozumuzu olucaz bakalım.
Leyladar esleminannesi2 bnde çok korktum ama tekrarlanmaynca bı nebze rahatladm Allah korusun kusarsa yine dr a yazicam
Leyladar esleminannesi2 bnde çok korktum ama tekrarlanmaynca bı nebze rahatladm Allah korusun kusarsa yine dr a yazicam
MeteNaz esleminannesi2 calpol verdim demişsiniz calpol benim oğlumuda kusturuyor. 1-2 gün ateş huzursuzluk yapıyor ama iyi ki aşılar var çünkü Allah korusun bu hastalık hem bulaşıcı hem de kesin tedavisi yok.