4 aylıkla 8 saatlik yol yaptık.. Bizimki arabada durmayı hiç sevmediği için yolun yarısında mola vereceğimiz yeri gece uyku saatine geçiş zamanına ayarlayıp çıktık molaya kadar dur kalk gittik. Gexe uykusuna girdikten sonra tek kontak vardık. Yolda birkaç kez otokoltuktan çıkarıp emZirerek devam ettim çok tehlikeli olsa da 😥