Merhaba sevgili anneler, 23 günlük bebeğim var doğduğu günden beri yüzünde tek tek sivilce tarzı(sanırım isilik o oluyor) şeyler oluşuyordu son birkaç gündür tüm yüzünü sardı cildi aşırı hassas emerken bile kaldırınca koluma denk gelen yüzü hemen kızarıp tane çıkarıyor bunun bir çözümü var mı? Bayram sonu kontrolümüz var zaten doktora söyleyeceğim ama belki sizin yapıp çözüm bulduğunuz bir şey vardır. 🤗 Çok sıcak olduğu için 3 gündür sadece zıbınla duruyor ve yüzü haricinde başka yerde yok.