Kızlar bebeğimde hafif bi pamukçuk vardı. Doktor bişey yazdı ama mecbur kalmadıkça kullanma dedi karbonatlı suyla kulak çubuğuyla temizle dedi. Ama emme refleksi çok güçlü pamuk kısmını çıkarır yutar die korktum bende gazlı pezle temizliyorum ama önleri hallediom boğazına varan kısım hep beyaz kalıo ne kadar silsemde ortan mantar türeyip gelio uç kısma. Birincisi karbonatlı suyla pamukçuğu tamamen biten bebekleriniz var mı varsa önerilere açığım yoksa yazdığı şeyi mi kullanıyım 🤷♀️