Deryadnz Allah yardımcınız olsun. Robot değiliz neticede bir sisteme kayıtlı. Bazi bünye kaldırırken acı eşiğini vs bazi bünye kaldıramaz bu bir gerçek. İlaç kullanıyorsanız zaten bünye artık beni sal artık demiştir. Bazı ilaçların tesiri belli bir süreden sonra kendini gostermeye başlıyor. İlk zamanlar vücut sasiracaktir yabancı birseyle karşılaştığı için. Düzenli kullanın, kafanızı birşeyler ile yogunlastirin. Bende randevu aldım sakinlestiri yazdırmayı düşünüyorum mesela. Devamlı gergin, sınırlı, agresif hallerim. Tek basima kızıma baktığım da yabancı bir yerde oluşum da cabası. Tuval alın misal kendinize, çizim kabiliyetiniz yoksa da karalayin. En son çare şu an bende sipariş verdim. Belki karaladiklarim yön verir bana. Naçizane tavsiyem🤍