Anneyimbennnnnn hakiki zeytin yağı sürüp göğüs kalkanı kullanıyordum ben hiç yara olmadı çok şükür.göğüs kalkanlarının gümüş kapak olanları var çok pahalı olduğu için ben slikon olanı kullanmıştım avent marka.e bebeğin markası olan baby jim (umarım yanlış hatırlamıyorum)arkadaşım da ondan aldı o da çok memenun kalmıştı üstelik o yara olduktan sonra kullandı 2 gün sonra iyleşti.kan geliyordu artık göğüslerinden.