Ya bebeğim üç ay olcak artık ama sanki hiç zaman geçmiyor gecmiycek gibi oluyor bazı zamanlarda. Bazense çok hızlı . Sizede oluyor mu ? Bı ara momdayken bı an önce doğursak falan yazmistim şimdi digdu üç ay oluyor aslında geçiyor elbette ama çok yorucu değil mi sizcede?