Aylarca Aptamil verdim, bebeğim gazdan mahvolurdu. Tavsiye üzerine Bebelac gold denedim, hem severek içti hem de kabızlık gaz gibi problemi olmadı. Şu an 14 aylık normal Bebelac kullanıyorum, arasında pek bir fark göremedim açıkçası. Belki bebekten bebeğe değişir.