ozgesahiiin ben işe erken başlayacağım için erken başladım ek gıdaya. 4 ay başında başladık 5. Ay bittiğinde yumurtalı kahvaltı öğlen sebze vs şeklinde yiyordu. Doktorumuzun tavsiyesiyle sadece öğlene kadar veriyordum ek Gıda, öğleden sonra verdiğin rahatsız ederse uyku düzenini bozmasın demişti. Bir de doktorumuz 4-6 ay arası ek Gıda için uygun dönem askında 6 bittiğinde geç oluyor demişti, tabiki her doktorun farklı söylemleri/tavsiyeleri var. Ama ben gaz sıkıntısı hiç yamadım ve direk blw ile başladık, hiç püre vermedim. Bizimki çok atılıyordu ama yemeğe biz yerken, gördüğünde. Çocuklar hazır olduğunu hissettiriyor bence