Kbra6161_ Merhaba arkadaşlar havalar malum çok sıcak gece heryeri açmışım ceryanda kalmışım sabah kalktığmda baş ağrısı ve bol hapşırıkla uyandım grip ilacı içtim bebeğe zararı olurmu
nursocum Kbra6161_ Doktora danışıp içseydiniz keşke. Ben tam bilmiyorum ilaç olarak ne kullandığınızı maske takıp emzirirseniz daha iyi olur
Sonsuzmutluluk Kbra6161_ Grip ilacı emzirilen içilmiyor keşke içmeseydnz. Sadece parol alabilirsiniz bolbol ıhlamur için bebeğim 8 aylık 1 hafta hastaydım sadece parol ve ıhlamur içtim.maskeyle ilgilendim bebeğmle