3 aylık bebeğim. Gece uykusunda hıcbır sıkıntı yok. Ama gunduz felaket hareketli. Hep kucak istiyor. Koyduğum an cırlıyor. Oyun halısı oyuncak maksımum beş dk oyalıyor .Uykusu geldıgınde de sadece benımle goguste uyuyor. Aşırı yorucu oluyor gündüz. 😂 akşam 8 den sonra pestilim cıkmıs ev ıslerini bıtırmeye çalışıuorum. Sizde durumlar ne? Yalnız değilim dimi 🤣😂😂😂😂 kolları kopmuş bir ananın hıkayesidir bu :)