Eylulhuma16 Kızlar şu gaz bizi mahvetti 3.5 aylık kizim mama ile besleniyo Bebelac Aptamil sma cok gaz yapiyo sizin onerdiginz baska marka var mı veya etrafinizdn duyduğunuz gaz yapmayan lutfen yardm edin her gece acillik oluyoruz
mucizelerin_annesi Eylulhuma16 canım bizim gaz sorunumuz aptamille geçti ama sen onuda demişsin hipp organik onu denedinmi
12_yil_sonra Eylulhuma16 similac deneyin bana tavsiye ettiklerinde ne yalan söyleyeyim burun kıvırdım çünkü daha pahalı mamalar alıyordum . similac öok rahat ettirdi bebeğimi
Zehradurdu22 Eylulhuma16 dedğim gibi aptamıl bebelac cok gaz yapar sma yapmaz hatta sma nn comfort tu var ondan alabilrsn bnde kullanıyorm hatta bebeğim rahtsz oldgu için diyetisyen eşliğinde özel mamayla besleniyo aptamil bebelac gaz yaptgnı sma kullandığımı söyledmğimde iyi yaptıgımı hatta comfort kuallansam daha iyi olacgnı söyledi 3 4 gun gaz yapar snra alışır
Alin6272 Eylulhuma16 hipp canım organik combiotik ben sadece aptamilin gaz için olan mamasını denedim mahvetti
Lidya-t Çok sıkta mama değiştirmeyin o da iyi değil.Biz aptamil kullanıyoruz hiç sıkıntı yaşamadık.Biberon az akışlı olsun oda etkili oluyor
Alin6272 Eylulhuma16 canım organik yazanı almasın sadece organik olanın içine nişasta var organik combiotik yazanı alsın
150721 Aptamilin normali değil de prosynec olanı var üstü pembe onu deneyin gazlı bebekler için yapılmış sindirimi en kolay mama dedi doktorum
121268 Evelivoa AC olanı al canım biraz pahalı gelebilir ama ne kabızlık ne de gaz kolik bebekler için zaten