Kizlar dün ağrım var demistim doktora gittim kese hala gözüküyordu fakat eve geldiğimde aşırı derecede ağrım vardı Rabbim kimseye yaşatmasin o acıları 2 3 kere tuvalete girdiğimde ise içimden bir parça düştü o an anladım düşük yaptığımı bir evladim var 9 aylik insan cok üzülüyor ama hayırlısı böyleymiş diyorum inşallah kürtaja gerek kalmaz lütfn dua edin 😔