Merhabalar sevgili anneler, bebeğim 21 aylık ve 10.400 gr. İki üç hafta içinde yaklaşık 400 gram verdi. Şu sıralar hiçbir şey yemiyor. Zaten hiçbir zaman iştahlı bir bebek olmadı ama şu an gerçekten hiçbir şey yemiyor. Yoğurt anne sütü ve kahvaltı dışında. Başına gelen var mı varsa neler yaptınız nasıl atlattınız bir el atın lütfen.
Dipnot boy olarak %29 persentil de kilo da aynı eğride ilerliyordu şimdi baktığımda bazı yerlerde %9 persentil kadar düşmüş gösteriyor :(