Minikuzuannesi 1 aylık oğlumun hiç bitmek bilmeyen bir gazı var ne yaptıysak olmadı 😔 neler kullanıyorsunuz nasıl başa çıkıyorsunuz, önerilere açığım 🙏🏻
HatunKisisi Minikuzuannesi 2 gün sonra 3 aylık olacak kızım ve aşırı gaz sıkıntısı çekiyoruz her ilacı denedim kiraz çekirdeği de denedim biogaia işe yaramadı nbl probiyotiğe geçtim bilmiyorum ne kullanırsam fayda etmiyor 😅
Minikuzuannesi Egehaninannesi yaz olduğu için kiraz çekirdeği kullanamıyorum ama ilaçları ne kadar verdiniz günde ? Bende biogai ve nurse harweys kullanıyorum.
Egehaninannesi Minikuzuannesi bioagayı sbah 5 damla veriyorum sabı da günde 4 defa 7 damla veriyorum. Oglum dogdugunda serindi çekirdek işimize yaramışto.
Teemo07 Minikuzuannesi bende ikisini kullanıyorum. Biogaia bitti ama doktor daha gerek yok dedi. Biogaia günde 1 kez 5 damla. Nurse Harvey’s günde 3 kez 3 damla. Bundan önce de zinco kullanıyordum. Günde 2 kez 4 damla şeklinde. Suan 3 aylıgız ilaçlar bitince kesicem komple. Bu arada tüm yemeklerime kimyon kullandım ve kimyon çayı içtim.