Kızlar dogumdan sonra safra kesemde taş götürüldü, 1 bucuk minimetre boyutlarında taşlar, yaglı ve fastfood türü şeyler yediğimde midem agrıyo gecen gün ilk kez adet oldum ve safra taşı atagıydı sanırım cok siddetli agrım oldu doktora gittim direk ameliyat dedi bebeğim iki aylık ameliyat olmak istemiyorum daha sezeryan yerim geçmedi. Her gün oluşan agrım yok. Yaşayan ameliyat olan varsa yazabilirmi acaba? Çok korkuyorum