Bebeğim 5 Ay 28 günlük aptamil mama içiyor , maması çok azalmış bayramın 2.gününe yetmez büyük ihtimalle.
yeni alacağımı yine 1 Numara mı almalıyım 2 numara mı?
Tat olarak fark var mı acaba ya da bebeği numarası değişince içmeyen? Havalar çok sıcak 2 numarayı içmezse bozulur çünkü