Merhaba, oğlum 1 yaşına girdi. Birkaç adım atıyor artık. O yüzden gidip ortopedik ayakkabı aldık. Ayakkabıcı orda bir tane denedi, bunu taşıyamadı dedi, sonra başka denedi, bu oldu dedi ve gün içinde hep ayağında kalsın dedi, ama oğlum emeklerken bile zorluk çekiyor, koltuklara tutunur gezerdi, birkaç adım atardı çok zorlanıyor, denemiyor bile şuan. erken mi acaba daha, yoksa alışır mı?