Mltmkcl Selam herkese 1 ay 18 günlüğüz oğlumun ateşi 36.9a geliyor biraz bana fazla geldi kendi vücut ısısına göre havalardan mı acaba yaşayan var mı
Mltmkcl Elvinmeva çıtçıtlıyla bıraktım zaten öyleydi ılık duşunu aldırdım şusn 36,4 falan akşamdan beri stabil hep böyle giyiyor inşallah ilerleme olmaz
YorgunAnneyimvesselam57 Havalarda yapar ama 37 .5 olursa yeni deoga donmeinde ates tehlikeli demislerdi