Arzu3535 Kızlar ev taşıcam ev çok dar balkonu da yok güzel taşırlar mı bilemiyorum ki bide mobilyaları söküp kendileri tekrar yerleştiriyor değil. Mi ?
Ahmet16 Daha bugün evimi taşıdım antalyadan istanbula allah razı olsunlar cok memnun kaldım ama baska bir firmaydı