Merhaba kızlar çok taze anneyim 4 günlük. Önce bebeğim emme isteği vardı ama sütüm gelmiyodu, şimdide sütüm gelmeye başladı ama bu sefer bebek kabul etmiyo. Birde gögüs uçlarım çok az ya pompa yada şırınga yardımıyla çekiyorum dışarı ama yinede çok çıkmıyo. Mecbur sağarak vermek zorundayım gögüslerim taş gibi oldu. Wee baby el pompası aldım ama makine hava kaçırıyo o yüzdn çekmiyo. Kullanıp memnun kaldığınız bi pompa, makine var mı?