Ebrulideniz Kızlar merhaba bende erkenden ikinciyi yapanlardanım. Kızım 17 aylık ve yeni doğum yaptım. Kızım öncesinde de böyle ağlıyordu ama şuan daha çok ağlıyormuş gibi. Nasıl yol izleyebilirim önerilerinizi alabilirmiyim çok huysuz.
Ebrulideniz Selinglr bende hayran kaldım kaynanayla bir oturuoz diye cesaret ettik işte ama fayda etmiyormuşş 🙈
FerahKuzum İlk çocuğunuzla çok dha fazla ilgilenmelisiniz. Eskisnden de dha çok. Küçük bebeğiniz emip uyuma zmanlarında zaten şuan. Her boşlğunuzu büyük kızınızla değerlendirmelisiniz 😊
Ebrulideniz FerahKuzum öyle yapmaya çalışıom ama olmuyor sinirlendiğimi farkına varıyor sarılıyor küçüçük bebeğim ya dışarı çıkaramıyorum offff daha 9 gün oldu doğum yapalı lohusalık bi yana 😪😪