Arkadaşlar merhaba. Ankara’da aşırı sıcak var evimiz 34 dereceyi gördü. Cehennem gibi. Her gün yıkıyorum zaten çocukları ama artık nefes alınmıyor evde. Oğlumun bütün vücudu isilik olmuş. Coresatin sürdüm oksizinc sürdüm hiç bana mısın demiyor artıyor çocuk yazık kaşıyor sürekli. Kaşıycam diye de çizdi her yerini. Var mı bi önerisi olan? Perşembeye kadar böyle sıcak olacakmış🥵