egelsenkonuss yetiyordur canım ben biberonla veriyorum sütümü göğsümü pek almıyor o yüzden ne kadar içti biliyorum bizim de ikinci haftadan itibaren azaldı kaka sayısı hatta artık 2. 3 günde bir yaptığı oluyor doktor normal diyor kilo alımı da iyi çok şükür