Elifizbudak mama da ek gıda niye mama vermek istemiyorsunuz? Maddi yönden bir sorununuz yoksa mama vermenizi öneririm
bebek mamalarında bebeğin ihtiyacı olan ve gelişimine katkı sunacak pek çok vitamin ve mineral mevcut sonuçta anne sütü araştırma merkezlerindeki verilere göre anne sütüne içerik olarak en yakınını üretmeye çalışıyorlar .
ek gıdaya başlasanız da ancak tadım yaparsınız, dişi olmadan çok çeşitli şeyler yiyemez ve gelişimi için gerekli olan bir çok şeyi alamamış olur.
İmkanınız yoksa da ev yoğurdu , pirinç unlu mamalar , kabuğu soyulabilen meyvelerin içlerini ezerek belki sadece suyunu verebilirsiniz
4 aylıkken bebeği katı gıda ile beslemek zordur kafasını ve vücudunu tam tutamadığı için
Sebzelerle haşlanmış patatesi anne sütü ile sulandırıp mama kıvamında yapabilirsiniz .
Yine de ben katı gıda önermiyorum mama vermenizi öneriyorum 1 ay daha , tabi kendi tercihiniz .