Oyku35 ben kızım 3 aylıkken torba tulum şeklinde olanın 6-9 aylık bedenini almıştım. O günden beri kullanıyorduk. Onu alma sebebim sevip sevmeyeceğini bilmiyordum severse bu küçülünce de uyku gurusu alırım diye düşünmüştüm. Keşke en başta uyku gurusu alsaymışım dedim. Çünkü 6aydır tulumla uyuyor kızım. Çok rahat etti yorgana vs göre. Uyku gurusu olan modeller 36 aya kadar kullanılıyor torbadan ayaklıya dönüyor model ona da bakabilirsiniz. Ben daha yeni ondan da aldım bir tane.