Ozge_yesim Bebeğim 1 yaşında evde kendim yarım tüp lavma yaptım 3gündür kaka yapmadı üstüne dün gecehastanede 100mg yapıldı 1gün oldu hala yapmadı başına gelen var mı neden yapamıyor sorun olur mu
Sltngldn Ozge_yesim bizde yaptık malesef bizde 4 gün yapamadık lavmadan sonra sonra yaptı çok şükür ama çok pişman olmuştum lavma yaptığıma