Kerimgoktug hava çok sıcak olduğu için sıvı eksiği yaşıyor bebekler, kristal olmuş bezinde. 2 aylık olduğu için su içemez ama mama veriyorsanız azıcık su da verin isterseniz. Anne sütü alıyor ise su vermeyin çok daha sık sık emzirin. Doktorunuz da bilgilendirin tabi en iyisini onlar bilir. Düzelir inşallah 🙏🏻