Bebeğim 49 günlük gece 3 buçukta uyandı 6.30 7.00 arası uyudu bir de 9.00 10.00 arası uyudu sonra hep emerken bi 5 dk uyudu uyandı sütüm de var birini emzirirken diğerinden süt akıyor ama sürekli emdiği üçin süt bitti 60 cc mama verdim yine uyumadı oynadı gezditdim 1 saat sonra tekrar ağlamaya başladı 60cc daha verdim gazı da çıktı şimdi uyudu gibi gözler açılıyor asla dalmıyor sizce normal mi