Merhaba güzel anneler , bebeğim 14 günlük . 2 gündür büyük tuvaletini yapamıyor ve bu da sancı yapıyor sanırım altı temiz karnı tok olduğu halde uyumuyor halbuki uyku durumu aşırı güzel ve düzenliydi hiç ağlamazdı. 2 gündür susturmakta zorluk çekiyorum ve yastığa koyunca hafif sallayınca susuyor ve uyuyor . Yastıktan alıp düz yatağına koyunca ağlıyor . Küçük bebek yastığı kullanımının olumsuz bi durumu olabilir mi acaba sizler kullandınız mı bu kadar küçükken . Hem kafası hemde gövdesi yastıkta , ayakları sadece yatakta bu şekilde uyuyor .