1994a_ nasıl uyutuyorsanız o şekilde uyumasına yardım edip uykuyu devam ettirin en az 45 dk en fazla 2 saat olması gerekiyormuş gündüz uykularının. Felaket uykusu deniyor böyle böyle uzatarak uyanmamayı öğrenmesi gerekiyor tabi aylar sürebiliyormuş ben de uzatıyorum uzun zamandır. Bir de uykusunu alamayıp devam etmek istediği için ağlayarak uyanıyor. Mesela sallanarak uyuyorsa 30.dkda uyku döngüsü var uyanıyor bi bakıyor ki sallanmadığını görüyor vs. Bir de 25.dk da dürtme yapmak gerekiyormuş ama o da 5.aydan sonra işe yarıyormuş bla bla bla.. 😅 bildiklerim bunlar 😅