Meltemabg7 Kızlar selaaammmm !! 🐥 doktorumuz aslında ilk 4 ay sadece anne sütü daha sonrasında 6 aya kadar meyve sebze pürelerinden ve yoğurt verebileceğimizi söyledi. Miktar olarak çay kaşığı dedi sonralarında çok minik minik arttırabilirmişiz. Doktorumuza da sordum size de sormak istiyorum; oysaki her yerde bangır bangır ilk 6 ay sadece ve sadece anne sütü verilmeli diye söylenmiyor mu? 🤷🏼♀️
Grlnl Meltemabg7 hiç duymadım. Hep ilk 6 ay anne sütü hatta aktif emen bir çocuksa 7. Ve 8. Ay da sadece tadım yaptırabilirsiniz diyorlar. %80 anne sürü geri kalan tadımlar diye.
Utkucan Meltemabg7 ay ben ilk defa böyle diyen doktor gördüm bizim 2 doktorumuz var ikisi de lk 6 ay sadece anne sütü sonrasındada ek gıda başlamayı önerdi
Cansuuu8 Meltemabg7 6 ay sonra hemen ek gıdaya başlarsa yemek istemeye bilir ben de 4 aydan sonra çorbalardan doktorunuzun dediği gibi bir çay kaşığı ile ve verdim zaten doyana kadar verin demiyor bu şekilde ek gıdaya geçişte zorluk yaşanmıyor
Meltemabg7 Utkucan ek gıdadan ziyade tadım olarak yapıyoruz, bebek tadları bilsin 6.aydan sonra ek gıda dönemine tam anlamıyla geçiren reddetmesin diye
Cansuuu8 Meltemabg7 ilk 6 yan sadece annne sütü diyenler çevremde çok gördüm 6 ay sonra bebeği bir kaşık çorba içsin diye kırk takla atarlar canım bu üçüncü bebeğim çok şükür bir tecrübeye sahibim sana tavsiyem doktorunu dinle hiç birşey olma olsaydı benimkilere olurdu ve benim kilerde sadece anne sütü alıyordu şimdi bebeğim 2 aylık 4 aylık olunca bende başlıycam İnan. Ek gıdaya geçişleri okadar kolay oluyorki hiç yememe sıkıntıları olmuyor
Utkucan Meltemabg7 çay kaşığıyla yoğurt demiş 4 aylık bebek için fazla bence tadım gibi değil bu birde gereği var mı bilmiyorum
Asel0309m Ben 4 aylıkken tadımlara başladım doktorum eğer bebeğin hazırsa 4 aydan sonra başlayabilirsin demişti. İşte sen yerken ağzını açıyorsa sofraya ilgisi varsa hazır olmuş oluyor havuçla başladım ben tek tek sebzeleri denettim 4. Ay sonunda et denedim şimdi 10 aylık herşeyi yiyor çok şükür
Alp16 Özellikle mamayla beslenen bebeklerde bağırsaklar hazır olduğu için erken başlayabildiklerini biliyorum
Es-Es123 Meltemabg7 6 aya kadar anne sütü harici su bile verilmezken verilmemeli. İlk 6 ay sadece anne sütü
Meltemabg7 Balkupu aslında sadece tadımlık bebeğin sütten başka şeylerin de yenebilir olduğuna göstermeye yönelik , doyumluk vermeyin dedi doktorum sadece tadımlık dedi
Tugcece Meltemabg7 Her doktor görüşü farklı ama tavsiye edilen 6 ay diye başlanması gerektiğini tutturulmasınin bir nedeni var yani
Marmadal Bebeğimin 4. Ay kontrolünde doktor gelecek ay tadımlara başlarız demişti. Sadece anne sütü alıyor kilo alımı vs iyi. Bizim doktorumuz doçent, bu işin hocası 🙂 o sebeple ben sözlerine itimat ediyorum, bu ay başlicaz biz de.
Meltemabg7 Marmadal evet bizim doktorda kilo alımı gayet iyi dedi zaten sürekli anne sütü istiyor oğlum zaten doktorda tadımlık verin demişti