Merhaba anneler,
İkizlerim 3 hafta önce emmeyi bıraktılar sütüm gelmiyordu, fakat iki gündür t-shirtümde ıslaklık farkettim su mu süt mü emin olamadım mememi elle sıkınca süt geldiğini gördüm. Emzirmeyi bırakmasına ragmen sonradan sütü sızıntı şeklinde gelen var mı bu durum normal midir.