Hanımlar merhaba, bebeğim 1 yaşına yeni girdi 😇
ancak 8.atak haftası yani 55 hafta büyüme atağı dönemindeyiz şuan. Ve yemek yerdirmek baya zorlaştı yani normalde yemek yemeyi seven bir bebek ama bu ara zorlanıyorum anca kendi acıkırsa yemek yiyor onun dışında biraz zor oluyor. Bu konu da çözüm bulan anneler varmı acaba