Merhaba kızım 4,5 aylık malesef sağlık nedenlerinden dolayı ilaç kullanmak ve sütümü kesmek zorundayım. Zaten bu nedenle başından beri mama ile karışık veriyordum ama içim öyle acıyor ki. Sütüm oldugu halde ona verememek beni cok üzüyor. Mecburum biliyorum ama.. ben mesela hiç emmemişim, mamayla büyümüşüm. Yine benim bebegim 4,5 ay anne sütü aldı diyorum. Kendimi avutmaya calısıyorum. Sanki bebeğimle aramdaki bağ azalacak gibi geliyor korkuyorum. Emzirmeyi başta sevmesem de büyüdükçe sevmiştim ve bırakmak bu kadar kücükken cok zor geldi. Aslında kızım da emmek istemiyor biberon istiyor o benim icin bir nebze iyi, memeyi tutan seven bir cocum değildi. Bnm gibi olanlar beni anlayanlar destek olabilir mi😔