Minikmucizemmmmmm sizin nasil yapmak istediginize bali 😊 ben kendim her gun cok saglikli veya guzel beslenmedigim icin ve bebegim ekstra vitamin alsin diye bebegime ayri ve ozel yemek yapiyorum. 3 gun kuralli bende yapmadim sadece yumurta ve kuruyemisler icin yaptim ha ve balik. Ama diger turlu her seyi buharda veya firinda ayina uygun sekilde kesip pisirdim. Ilk ay once 2 hafta sebze, sonra bir hafta farkli sut urunleri ve en son hafta meyveler ekledim menuye. Yani mesela oglen bir sebze turu, sonra 3. Haftadan itibaren oglenden sonra bir sut turu ve 4. Haftada sabah meyve turu. 7. Aydan itibaren butun denk gelen baklagiler, et cesitleri ve dusunebileceginiz hersey bebegime vermeye basladim. Sadece bal, inek sutu ve tuzu 1 yasina kadar vermiyorum ve tabiki 3 yasa kadar seker vermemeye calisacam 😊