Kizlar oglum 3 aylik ve asiri kusuyor doktorlar gaz diyip duruyorlar ama acildeki doktora gosterdim polikinlik degil hep normal diyorlar baska bi doktor gaviscon yazdi en son ama arkadasim motilium diye bi ilac kullanmis hemen kesilmis kusmasi sizce hamgisi daha iyi kullananlar bana bir fikir verebilirmi