Kızlar kızım 10 aylık ve bugün 3. Gün ateşi sürekli 38 ve üstü dolven calpol dönüşümlü veriyorum. 4 defa acile götürdüm az geniz akıntısı var başka sorunu yok dediler tahliller yapıldı temiz çıktı. Dr da geniz akıntısı ile diş birbirine karışmış dedi. Kızım da bende perişan olduk ateşlendiğindrn beri iştahı azalmıştı ama bugün ağzına birşey koymuyor emmek istemiyor öğürüyor bir tek emerek uyuduğu için zor da olsa uyurken sağlıklı emiyor 🥴böyle olur mu ne zamsn geçer bu durum acaba ekstra ne yapmam lazım ilk bebeğim, ilk bu şekildeki ateşi ve ilk hastalığı yardımcı olursanız sevinirim