Aselduru88 11 aylık kızım 1 2 hafta bile görmese eşimin kuzenlerine hemen ağlıyor yan komşumu 1 ay görmesin görünce hemen gülüyor acaba unutuyor mu sevmediğine mi ağlıyor zaten ilk gördüğü kişilere kıyamet koparır severlerse
Ryhnmhmtuna Aselduru88 ahhh müzdarip olduğum konu 16 aylık bugün tam hala öyle benm ailemi falan da kısa bi süre görmesin hemen ağlıyo bana yapışıyo inmiyo kucağımdan kurban için gitcez mesela o kadar stresliyim ki gidesim yok 😥
Aselduru88 antropologanne benim kızda öyle bi bakıma iyi aslında yabancıya gitmemeleri ama işte bende ailemin yanina gidicem orda bana yapisyor birakmaz
antropologanne Aselduru88 Bende bu konuyu aslinda cok kafama takiyorum. Yasitlari epey disa donuk. Bilemedim😣
Ryhnmhmtuna Aselduru88 bizim de öyle hiç yaklaşmaz ben de bu yüzden bi yere çıkmak istemiyorum beni çok bunaltıyo ne zamana kadar böyle olcaklar acaba çok merak ediyorum
DoganurcaN Ay ne güzel işte sizden başkasına gitmemesi benim hoşuma gider benimki daha küçük herkese gülüyoama bakalım nolcak inş öyle olur😂
Aselduru88 DoganurcaN ozaman sıcakkanlı olacak benim kız doğdu doğalı kimseye gitmez 2 3 saat sonra alışınca eh işte gülmeye başlar