Kızlar 47 gün önce sezaryen ile doğum yaptım fakat o gün Bugündür kanamam hiç bitmedi doktorum doğumdan 1 hafta sonra 3 gün kullanacağım bi ilaç vermişti bunu kullan kanaman duracak demişti ama geçmedi çok yoğun değil çok az da olsa hala devam ediyor. normal mi sizce yada tecrübeli olanlar tecrübelerini paylaşabilirler mi ne zmn geçer yeniden doktora mı gitmeliyim yoksa